sobota, 5 marca 2011

NW 09. Raz w aucie raz pod kaloryferem

Odcinek przydługi w którym autor porusza się autem w tę i nazad między domem a pracą snując idiotyczne rozważania na tematy wszelakie, nie omijając wcale podcastowego podwórka. Autor opisuje między innymi wygląd korka związanego z budową nowej linii tramwajowej, jakie rozrywki mają przeciętni słuchacze polskich podcastów i jak się ubierają, przytacza opinię człowieka z zewnątrz oraz wyjaśnia dlaczego bezkitowcy nie są do dupy.

Po raz pierwszy pojawia się muzyka i od razu jest na licencji CC więc aby oddać Cezarowi co cezara napiszmy, że są to utwory z płyty The Urban Dream - Roberto Zaneli crea the urban dream musica lange ambient serwowanej przez jamendo.com.



Czas trwania: 40:09
Link: TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Prze-słu-cha-łam! :D Teraz staram się sobie przypomnieć o czym na początku mówiłeś :P U mnie nie ma czegoś takiego, jak tramwaj, więc mieszkam jednak na wsi ;) JestDoDupy fajne jest :D Mi osobiście bardzo się podobywuje ;) Heheh teraz, jak mały mówi "daj", to będziecie mieć przerąbane ;) Ciężko trafić na smacznego pączka, wyjątkiem jestem ja, tylko lukru nie ma :D No, ale mieliście darmowe, więc trza brać :P Tylko ten podcast miałam na mp3, i dopiero po jakimś czasie się kapnęłam, że słucham drugi raz to samo :x Jak rozkminisz tego WP-a, to może swój podcast na niego przeniesiesz? ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sooory... nastepny bedzie krotszy ;)
    No wlasnie mysle o przeniesieniu sie na swoj serwer z WP... ale musialbym sobie jeszcze domene wykupic... a przy okazji moznaby nazwe zmienic bo ta mi sie przestaje podobac :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze jedno. Skoro i tak sluchasz przy komputerze to mozesz komentowac w trakcie sluchania ;) ja tak czasem robie bo inaczej to zapominam co chcialem powiedziec albo o czym bylo... no ale ja jestem duzo starszy ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem słuchałam na mp3 - w trakcie sprzątanio-gotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    O to przynajmniej nie mialas szans usnac bo cos robilas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj - to słówko faktycznie dzieci przyswajają jako jedno z pierwszych. I trudno się przyczepić że jest w życiu niepotrzebne, więc mają rację. Co do tramwajów to mieszkam w mieście i tu ich nie mamy, a kiedyś mieszkałem w jeszcze mniejszym i tam też nie było ale za to były trolejbusy. A co do twojego opisu słuchaczy to ja do słuchania jestem normalnie ubrany, ale co do reszty tej menażerii która tego słucha to nie gwarantuję czy nie jest tak jak sobie to wyobrażasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tia, ja słucham przebrana na Lotopałankę :D :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj rano próbowałem przesłuchać ten odcinek i usnąłem trzy razy... masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a to i tak było po tym jak usnąłem na nim kilka godzin wcześniej, w nocy, kiedy puściłem go sobie aby móc spokojnie zasnąć po przesłuchaniu najnowszego podcastu Nie Mów Nikomu. :D

    OdpowiedzUsuń