środa, 9 marca 2011

NW 10. Bajkozmyślanie z obrazkami

Odcinek dziesiąty w którym razem z Krzysiem przeglądamy stertę bajek na dobranoc. Autor demaskuje drugie dno w owych bajkach i tłumaczy jak je należy rozumieć.

Niestety nie dorobiłem się wciąż żadnego wstępu ani zakończenia więc materiał dźwiękowy prezentowany jest bez żadnych ogródek i owijania w podcastową bawełnę. Nie mam teraz warunków do nagrywania nagłówków i stopek więc wrzucam to co mam.


Podkład dźwiękowy: Just a Cheerful Little Song / Tenth Virgo



Czas trwania: 27:43
Link: TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Kurcze! Typ tygodnia! Zajebisty odcinek, nie ma co :p
    Świetnie opowiadasz, ale twoje dziecko będzie miało uraz po czymś takim :D Jak stanie się Crzszmanem 2, to pamiętaj, ostrzegałem.
    -Bjeciaejeeee
    -Becikowe, tak dostaliśmy. Już dawno wydaliśmy
    Tekst miesiąca xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym typem tygodnia to nie przesadzaj :P Ale poza tym to dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja bajki o paskudnym Znoju co znowu nasikał w kołdrę była niesamowita. Świetnie maluszek mówi - bez problemu można zrozumieć: Daj mi, Misio, baja,tam. Rozumie też widać dużo. Gdy mówiłeś "krzyczał" to on od razu w krzyk. Fajnie się razem bawicie. Korzystaj pełną parą bo to fajny okres w życiu zabawa z takim maluszkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bajeczki :D Niezły talent improwizacyjny masz ;) Chociaż chyba nie ten przedział wiekowy... ;) Ciekawych rzeczy synka uczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ten przedział wiekowy w jakim sensie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sensie ubarwiania bajek dziecku :P Bo mi osobiście, jako słuchaczce się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech się dziecko rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoń Eliasz to świnia. Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe, czasami dźwięki artykułowane przez malucha dają czadu w uszy - szczególnie na słuchawkach.
    Świnka chrumka - na swoją szefową tak mówiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj daja... to i tak juz jest przyciete bo on dawal czadu na maxa i musialem potem pracowicie ograniczac glosnosc jego wokalnych wykrzyknikow :)

    OdpowiedzUsuń